AlloooOo...

Ada banyak benda aku nk kongsi pasal biochem n microbe project aku..but, xdek masa nk update skg nih...

Actually skg tgh bz nk anta asemen berkumpulan...Bz dengan bendalah yg nak dipresent lagi...aduhai...penat mental n fizikal...

Tapi satu benda jek aku rasa terharu sangat...ape ek? huhu...

Aku akan merindui kelas TBK...eSpecIally Dr sHakInaz DeSa, pensyarah paling sporTing penaH aku KenAl kat UPSI nih...Eventhough tugas as Ketua group A xla berat sgt, tp gua xdek pengalaman beb..huhu
Sebab tu rasa susah skit kot pada awalannya...
lepas jadik ketua nih, aku jd lbih prihatin kat org skeliling aku...huhu..yg penting , ke arah positif la... TBK is the best among the best...komunikasi dua hala...So xdek la just tunggu orang suap jek kn...

K la..ujung mggu depan aku akn try update ngan sume cite2 baru aku utk sem nih....Korang tunggu tau..bLog Nih jUst for iLmiAh jek..KoranG nk Bc Yg gile2 skIt, crazy thing, plz viSIt another bLog...cikgufaten.blogspot.com...da...da...(^_^)

0 comments: